Fascia Therapie

Werk aan een blijvende oplossing voor pijn en blessures.

Beweeg met meer vrijheid en minder pijn.

Fascia Therapie

Een dag kantoorwerk zonder die zeurende pijn of eindelijk eens een hele dag in beweging zonder hoofdpijn?

Fasciatherapie laat je beter en soepeler bewegen, vermindert pijn en is de oplossing voor langdurige blessures.

Heb je last van vaak terugkerende klachten zoals de rug, nek of schouder? Klachten die niet genezen en lang aanhouden?

Blijf je sukkelen met terugkerende blessures of wordt je niet gehoord en heb je last van ‘onbegrepen’ pijn?

Met Fascia therapie kijken we niet alleen naar jouw klachten, maar juist naar jouw houding, beweging en het lichaam als geheel.

Het is een erkende methode die ervoor zorgt dat je beter kan bewegen en pijnklachten verdwijnen.

Hoe doen we dat?

Meer informatie over fasciatherapie

1

Tijdens een intake bespreken we jouw klachten en doen we een onderzoek.

2

Samen stellen we een behandelplan voor je op.

3

De therapeut voert de behandelingen uit en geeft je adviezen voor het dagelijks leven.

4

Je kunt stap voor stap je dagelijkse bezigheden of training weer oppakken onder professionele begeleiding.

Plan jouw intake

Wil je meer informatie over fascia therapie en weten wat wij voor je kunnen betekenen? Plan dan een intake bij onze praktijk? Wij helpen je graag verder met al je vragen.

Wat is fascia therapie?

Bindweefsel kan net als spieren samentrekken om een gewricht of spier te ontlasten. Door overbelasting, een operatie, stress of inactiviteit kan de rekbaarheid van dit weefsel verminderen.

Het gevolg zijn klachten en problemen tijdens het dagelijks bewegen. Door dit bindweefsel los te maken verbetert de mobiliteit en kan je vrijer bewegen wat zorgt voor je verdere herstel.

Plan nu jouw intake

Ben je benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Plan dan nu een intake.