Outdoor Training

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmfod of the tempor incint ut labore et dolore magna aliqua.

Werken aan een blijvende oplossing ipv symptoombestrijding.

Door het gericht versterken aan je lichaam de verantwoording in eigen hand nemen.

Naam service

FysioFit Altena wil blijvende oplossingen bieden. Tijdens de actieve revalidatie training nemen we je bij de hand om je te leren hoe je de belastbaarheid van jouw lichaam gericht en verantwoord kunt opbouwen. Op deze manier versterken we je lichaam op een gerichte manier zodat je de belastingen in het dagelijks leven of je tak van sport weer volledig kunt verdragen, en je weer met plezier kunt functioneren.

Intake en try-out

Vaststellen probleem gebieden en doelen

Opstellen gericht trainingsprogramma

Voordelen & actie

Na het intake gesprek volgt een try-out waarin we testen waar de problemen in je belastbaarheid zitten. Aan de hand van deze bevindingen wordt een trainingsprogramma gemaakt gericht op het versterken van de probleem gebieden. Afhankelijk van je doel en eventuele tak van sport wordt er opgebouwd in conditie, kracht, snelkracht en explosiviteit. Waarbij de therapeut elke keer bijstuurt aan de hand van de door jou ervaren reacties op de vorige training.

Voordelen & actie

Aan de slag?